Ο Ύμνος Της Υγείας. Η Τέχνη Του Να Είσαι Υγιής

Ο Ύμνος Της Υγείας. Η Τέχνη Του Να Είσαι Υγιής
Νοέμβριος 1st, 2019 | Οδοντιατρικά Θέματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο Ύμνος Της Υγείας. Η Τέχνη Του Να Είσαι Υγιής

Ο Ύμνος Της Υγείας. Η Τέχνη Του Να Είσαι Υγιής

Η σοφία της ζωής ως αρχή είναι αναμφίβολα ταυτόσημη με την καλή υγεία. Θα έπρεπε να μας διδάσκεται πώς να είμαστε υγιείς, στα πλαίσια του εφικτού, και στην προκειμένη περίπτωση να φέρει σε πέρας τον στόχο αυτό πληρώντας δύο ακόμα προυποθέσεις : να αποφύγει να υοθετήσει μια  ‘μικροφοβιακή ‘ νοοτροπία καθώς επίσης και μια νοοτροπία στέρησης και αυταπάρνησης.

Η σωματική υγεία είναι ισοδύναμη με την καλή διάθεση, την ΠΡΌΛΗΨΗ και την ψυχική γαλήνη και αποτελεί παράγοντα που δεν μπορεί να παρακάμψει κανείς. Θα πρέπει να τοποθετήσουμε την υγεία πάνω από όλα  και να επιδιώξουμε να συντηρήσουμε με ζήλο το υψηλό επίπεδο της τέλειας υγείας, της οποίας το άνθος θα είναι η καλή διάθεση. Για να κατακτήσουμε την τέλεια υγεία απαιτείται να αποφύγουμε τις καταχρήσεις καθώς και όλες τις απότομες ή δυσάρεστες αλλαγές στη διάθεση και να ασκούμαστε κάθε μέρα στον καθαρό αέρα.

Όταν έχουμε την υγεία μας οι πλέον δυσάρεστες και αντίξοοες καταστάσεις φαντάζουν περισσότερο ανεκτές από άλλες που είναι μεν πιο ευτυχείς, αλλά με κακή υγεία που μας κάνει βλοσυρούς και ανήσυχους. Αρκεί να συγκρίνουμε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τα πράγματα τις ημέρες που είμαστε υγιείς με καλή διάθεση, με την οπτική με τις ημέρες που υγεία μας, φθίνει. Αυτό που μας κάνει ευτυχισμένους ή δυστυχισμένους δεν είνα τα πράγματα όπως είναι στην πραγματικότητα μέσα στη φαινομενική διάσταση της εμπειρίας, αλλά αυτό που είναι στην αντίληψη μας. Κατ’επέκταση, η υγεία και η καλή διάθεση που τη συνοδεύει μπορούν να αντικαταστήσουν τα πάντα, οι ίδιες όμως είναι αναντικατάστατες.

Εν κατακλείδι, είναι αδύνατον να χαρούμε οποιάδηποτε φαινομενική ευτυχία δίχως την υγεία μας, και ,κατά συνέπεια, ευτυχία δεν υπάρχει σε εκείνον που είναι καθηλωμένος από την αρρώστια. Όταν έχουμε καλή υγεία, τα πάντα αποτελούν πηγή χαράς. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που πάντα ρωτάμε ο ένας τον άλλον αποκλειστικά για την υγεία και του ευχόμαστε καλή υγεία, διότι η υγεία αντιπροσωπεύει τα εννιά δέκατα όλης της ευτυχίας. Ως εκ τούτου η μεγαλύτερη ανοησία είναι να θυσιάσει κανείς την υγεία του για οποινδήποτε λόγο.

Πρέπει να προσπαθούμε να πετύχουμε τούτο: να εκτιμάμε αυτό που έχουμε, ακριβώς όπως θα το εκτιμούσαμε αν μας το στερούσαν. Επομένως ας ανοίξουμε διάπλατα πόρτες και παράθυρα στην καλή διάθεση και να την καλωσορίσουμε, όποτε και εάν, αποφασίσει να μας επισκεφθεί. Διότι εκείνη δεν έρχεται ποτέ σε ακατάλληλη στιγμή, ενώ εμείς συχνά αναρωτιόμαστε εάν πρέπει να την αφήσουμε να μπει…..

Είναι προς οφελός μας να βρούμε κανόνες ζωής για να περιορίσουμε τα δεινά της ύπαρξης, να αντέχουμε τα χτυπήματα της μοίρας και να κατακτήσουμε, αν όχι την “απόλυτη” υγεία, μια υγεία σχετική, την υγεία εκείνη που συνίσταται στην απουσία του πόνου.

ΑΚΕΣΩ – θεά της θεραπευτικής διαδικασίας. Εκπροσωπήθηκε ως υπεύθυνος για την θεραπεία των τραυμάτων και τη θεραπεία της διαδικασίας της επούλωσης. Θεωρήθηκε ότι ήταν κόρη του Ασκληπιού και της Ηπιόνης.

ΑΙΓΛΗ – θεά  καλής υγείας. Ήταν κόρη του Ασκληπιού.

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ – θεός της ιατρικής και της θεραπείας. Ένας γιος του Απόλλωνα  ανατράφηκε από τον κένταυρο που ονομάζεται Χείρωνας, αφού ο Ερμής τον έκοψε από το σώμα της μητέρας του ενώ ήταν ήδη οργισμένος. Κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας του και της πρώιμης ανδρικής ηλικίας, τελειοποίησε τις δεξιότητές του στην ιατρική μέχρι το σημείο όπου ήταν σε θέση να αποκαταστήσει τη ζωή από το θάνατο. Καταστράφηκε αργότερα από τον κεραυνό του Δία, επειδή αυτό ήταν ένα έγκλημα κατά της φυσικής τάξης. Μετά το θάνατό του, τοποθετήθηκε ανάμεσα στα αστέρια ως τον αστερισμό του Οφίοχου.

ΗΠΙΟΝΗ – θεά του καταπραϋντικού πόνου, κυρίως με τη μαιευτική. Ήταν σύζυγος του Ασκληπιού

ΥΓΙΕΙΑ – θεά καθαριότητας και καλής υγείας. Ήταν κόρη του Ασκληπιού και της Ηπιόνης, όταν χρειαζόταν, υπηρετούσε τον πατέρα της ως βοηθός. Η Υγιεία συνδέθηκε επίσης με πρόληψη και τη διατήρηση της υγείας.

ΙΑΣΩ – θεά της ανάκτησης από ασθένεια. Ήταν επίσης θεά  πρακτικών θεραπείας. Σε αντίθεση με την αδελφή της Υγιεία, εμφανίστηκε όταν η υγεία διακυβεύτηκε και την αποκατέστησε.

ΗΠΙΟΝΗ – γιατρός των θεών του Ολύμπου. Κατά κύριο λόγο καταλαμβάνεται κατά τη διάρκεια πολέμων, όταν θεραπεύει τις πληγές και τους τραυματισμούς που προκαλούν άλλες θεότητες.

ΠΑΝΑΚΕΙΑ – θεά της καθολικής θεραπείας. Ήταν κόρη του Ασκληπιού και της Ηπιόνης, αδερφή της θεάς Υιείας και υπηρετούσε τον πατέρα της ως βοηθός. Θεωρείτο ως θεά ικανή να θεραπεύσει κάθε νόσο.

Ύμνος προς την Υγεία, του Αρίφρωνα από την Σικυώνα

ΥΓΕΊΑ πιο σεβάμια μεταξύ των μακάρων, μαζί σου ας κατοικήσω το υπόλοιπο της ζωής μου, ας είσαι εσύ η πρόθυμη σύνοικος μου παρά του πλούτου ή των γονέων η χάρη. Είτε τη βασιλική εξουσία, που είναι ίσημε τους Θεούς και τους ανθρώπους, ή πόθους με τα κρυφά της Αφροδίτης δίχτυα. Κυνηγούμε, είτε άλλη χαρά ή από τον πόνο ανακούφιση οι Θεοί φανερώνουν στους ανθρώπους το μαζί σου, μακάρια Υγεία, όλα θάλλουν και των Χαρίτων λάμπει η άνοιξη χωρίς εσένα κανείς δεν υπήρξε ευδαίμωνας.

Comments are closed.